loading...
Guitar
mojtaba بازدید : 49 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

[Gm] باید تو [Cm]رو پیدا [Bb]کنم شاید هنوزم دیر [Ab]نیست
تو ساده [Fm] دل کندی [Eb]ولی تقدیر [Gm]بی تقصیر نیست
با این که [Cm]بی تاب [Bb]منی بازم منو خط میز[Ab]نی
باید تو [Fm] رو پیدا [Eb]کنم تو با [Gm]خودت هم دشمنی
کی با یه [Cm] جمله مثل [Gm]من میتونه [Cm]آرومت [Gm]کنه
اون لحظه [Fm] های آخر [Cm]از رفتن پشیمونت [Gm]کنه
دلگیرم [Cm]از این شهر [Gm]سرد این کو[Cm]چه های بی [Gm]عبور
وقتی به [Fm] من فکر می[Cm]کنی حس میکنم از راه [Gm]دور
آخر یه [Cm]شب این گریه [Bb]ها سوی [Cm]چشامو می[Bb]بره
عطرت [Gm]داره از [Cm]پیرهنی که جا [Bb]گذاشتی می[Ab]پره
باید تو[Cm]رو پیدا [Bb]کنم هر [Cm]روز تنها تر [Bb]نشی
راضی به [Gm]با من بو[Cm]دنت حتی از [Bb]این کمتر [Ab]نشی
(پیدات [Cm]کنم حتی [Bb]اگه پرواز[Ab]مو پرپر [Gm]کنی
محکم [Cm]بگیرم دست[Bb]تو احساس[Ab]مو باور [Gm]کنی) 2 بار
باید تو [Cm]رو پیدا [Bb]کنم شاید هنوزم دیر [Ab]نیست
تو ساده [Fm] دل کندی [Eb]ولی تقدیر [Gm]بی تقصیر نیست
باید [Cm]تورو پیدا [Bb]کنم هر روز تنها تر [Ab]نشی
راضی به [Fm]با من بو[Eb]دنت حتی [Gm]از این کمتر نشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت گیتارشامل مطالبی درمورد گیتارو ویولن است...*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين خواننده ي خارج از كشوركيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 681
  • بازدید کلی : 6,824